Pelikirja

Voittajia ovat ne yritykset, jotka hallitsevat asiakassuhteet.

Pelikirja on käytännönläheinen työkalu, johon on koottu yrityksen yhtenäinen myynti- ja asiakastyöskentelyn toimintamalli, taktiikat sekä konkreettiset myynnin työkalut.

Sitä hyödyntämällä kehitetään yrityksen asiakaslähtöistä toimintatapaa ja -kulttuuria, työntekijä- ja asiakaskokemusta sekä kannattavan kasvun toteuttamista.

Pelikirja toimii strategian tehokkaana toiminnallistajana sekä kannattavan kasvun mahdollistajana.

 

Miksi Pelikirja kannattaa tehdä?

Katso video asiakaskeskeisen kulttuurin vahvistamisesta.

Korkeampi asiakaskokemus

Pelikirja kehittää käytännönläheisesti sekä yrityksen yhtenäistä tapaa myydä ja vaikuttaa asiakkaisiin että yrityksen asiakaslähtöistä toimintakulttuuria.

Se toimii myynnin ja asiakastyöskentelyn yhtenäisenä käsikirjana, jossa on selkeästi kuvattuna myynti- ja asiakastyöskentelyn yhtenäinen toimintamalli, taktiikat ja keskeiset työkalut.

Pelikirja luo vahvan perustan yrityksen asiakaslähtöiselle ja -keskeiselle toimintakulttuurille.

Autamme organisaatiotasi luomaan yhtenäisen myynti- ja asiakastyöskentelyn voittavan toimintamallin sekä viemään sen tehokkaasti ja tuloksellisesti käytäntöön.

Miten Pelikirja rakennetaan?

  • Tavoitteet ensin.

    Pelikirja rakennetaan yrityksen strategian ja liiketoiminnallisten tavoitteiden kautta. Päämääränä on asiakaslähtöisen toimintakulttuurin, asiakaskokemuksen sekä kannattavan kasvun toteuttamisen varmistaminen. 

  • Varmistetaan ohjaus.

    Pelikirja -konseptin onnistumisen varmistamiseksi luodaan yhteinen pelikirja -ohjausryhmä, jonka keskeisinä tehtävinä on ohjata ja varmistaa että pelikirja -konseptille asetetut tavoitteet saavutetaan.

  • Ryhdytään hommiin.

    Pelikirjaa työstetään yhdessä henkilöstön kanssa eri tilaisuuksissa, joissa työskentelytapoina ovat lyhyet alustukset, yhteiset keskustelut, henkilökohtaiset tehtävät ja ryhmätyöt. 

  • Viedään käytäntöön.

    Pelikirjan käytäntöön vientiä tuetaan valmennuksilla valituille henkilöille ja henkilöstöryhmille, joista esihenkilöillä on keskeisin rooli.

  • Saavutetaan lopputulos.

    Pelikirjan avulla luodaan vahva perusta yrityksen kestävälle menestykselle. Sitoutunut henkilöstö, yhtenäiset toimintatavat ja valmentava suorituksen johtaminen luovat yhdessä lähtökohdat korkean asiakaskokemuksen sekä kannattavan kasvun toteutumiselle.

 

Parhaat ratkaisut ja tulokset tehdään yhdessä.

Lähetä meille viesti kipukohteestasi, niin me kerromme näkemyksemme miten se hoidetaan yhdessä kuntoon. Vastaamme viestiisi vuorokauden kuluessa. Lähettämiäsi tietoja käsitellään luottamuksellisesti. 

Tulevaisuuden voittajia ovat ne yritykset, jotka hallitsevat asiakassuhteet.

 
Next
Next

Valmentava johtaminen